Kalite Yönetimi

Kalite Yönetim Birimi Faaliyetleri

  • Doküman yönetimi,
  • Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaların takibi,
  • Kalite göstergelerine yönelik süreçlerinin yönetimi,
  • Bölüm kalite sorumlularının çalışmalarının koordinasyonu,
  • Her ay yatan, ayaktan, acil hasta memnuniyet anketlerinin yapılması ve sisteme girişlerinin sağlanması.
  • Yılda bir çalışan memnuniyet anketlerinin yapılması,
  • Anket sonuçlarının değerlendirilmesi ve üst yönetime sunulması,
  • Öz değerlendirme sürecinin planlanması ve yönetimi,
  • Hastane verimlilik yerinde değerlendirme rehberi doğrultusunda standartların takibi,
  • Sağlıkta kalite standartlarının takibi,
  • Düzeltici önleyici faaliyet sürecinin yönetimi,
  • Güvenlik raporlama sistemine ilişkin süreçlerin yönetimi,
  • Risk yönetimine ilişkin süreçlerin takibi,
  • SKS kapsamında oluşturulan komitelerin organizasyonu ve yönetilmesi,
  • Hizmet sunumuna yönelik istatistiki bilgilerin değerlendirilmesi ve sonuçların üst yönetim ile paylaşılması
  • Kurumda uygulanacak olan projelerde, ilgili kriterler dahilinde katkı sağlamak

14 Şubat 2022